СЕКЦІЯ 2
Науково-методичний супровід професійної
підготовки студентів
музично-педагогічного профілю до практичної діяльності
Модератор секції – Кондратова Людмила Григорівна – кандидат педагогічних наук, ст.науковий
співробітник відділу виховних систем у педагогічній освіті Інституту
педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Секретар секції – Карпенко Атоніна Петрівна - ст. викладач кафедри мистецьких
дисциплін і методик навчання ДВНЗ
«Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
ТЕЗИ ТА СТАТТІ
Методичні основи
професійного становлення вчителів мистецьких дисциплін у теорії і практиці
художньо-педагогічної освіти
Балдинюк Дмитро Іванович– кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Особистісно-зорієнтований підхід до практичної діяльності студентів музично-педагогічного профілю
Балдинюк Надія Андріївна – старший викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Методичні механізми застосування інтернет-ресурсів у процесі вокально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики
Балдинюк Дмитро Іванович– кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Особистісно-зорієнтований підхід до практичної діяльності студентів музично-педагогічного профілю
Балдинюк Надія Андріївна – старший викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Методичні механізми застосування інтернет-ресурсів у процесі вокально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики
Борисова Тетяна Валеріївна - кандидат педагогічних наук, доцент
кафедри мистецьких дисциплін Кам’янець-Подільського національного університету
імені Івана Огієнка
Інноваційні тенденції викладання вокально-хорових
дисциплін у сучасній практиці мистецько-педагогічних факультетів
Волошин Петро Миколайович – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Творчий компонент як складова професійної діяльності вчителя музики
Волошин Петро Миколайович – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Творчий компонент як складова професійної діяльності вчителя музики
Грищенко Юлія Валеріївна – кандидат педагогічних наук, молодший
науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту
педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Гаврілова Людмила Гаврилівна - кандидат мистецтвознавства, доцент, докторант Інституту інформатики
Національного педагогічного університету імені М.Драгоманова
Захарченко Алла Василівна - ст. викладач кафедри мистецьких
дисциплін і методик навчання ДВНЗ
«Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Особливості
психолого-педагогічної підготовки вчителів у ФРН
Дяченко
Людмила Миколаївна - молодший науковий
співробітник відділу порівняльної професійної
педагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Про ефективність та доцільність проведення майстер-класів
з фахових мистецьких дисциплін за допомогою сучасних інформаційних технологій
Коваленко Юрій Вікторович – старший викладач кафедри образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла Тичини
Методична програма розвитку сценічної витримки у студентів-піаністів початкових курсів
Коваленко
Лілія Володимирівна – концертмейстер Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського державного
педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Професійне мислення в структурі особистості вчителя мистецького профілю
Крамська Світлана Григорівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедриметодики музичного виховання, співу та хорового диригування Сумського державногопедагогічного університету імені А.С.Макаренка.
Критерії оцінювання професійної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва
Формування співацької культури студентів педагогічних коледжів як необхідна умова розвитку співацького голосу
Козій Ольга Михайлівна – викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Підготовка майбутніх вчителів до реалізації інтегрованого підходу у викладанні мистецьких дисциплін
Козаченко Валентина Леонідівна – викладач образотворчого мистецтва Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж»
Характеристика сучасних педагогічних засобів розвитку візуальної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі професійної підготовки
Король Анатолій Миколайович – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла Тичини
Формування навичок дихання і культура співу
Купчик Анатолій Тимофійович – старший викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутнього вчителя мистецьких дисциплін
Лабінцева
Лариса Павлівна - кандидат
педагогічних наук, доцент Київського університету імені Бориса Грінченка
Шляхи розвитку музичних здібностей підлітків на уроках музики
Коваленко Юрій Вікторович – старший викладач кафедри образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла Тичини
Методична програма розвитку сценічної витримки у студентів-піаністів початкових курсів
Професійне мислення в структурі особистості вчителя мистецького профілю
Крамська Світлана Григорівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедриметодики музичного виховання, співу та хорового диригування Сумського державногопедагогічного університету імені А.С.Макаренка.
Критерії оцінювання професійної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва
Кремешна Тетяна Іванівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Формування співацької культури студентів педагогічних коледжів як необхідна умова розвитку співацького голосу
Козій Ольга Михайлівна – викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Підготовка майбутніх вчителів до реалізації інтегрованого підходу у викладанні мистецьких дисциплін
Козаченко Валентина Леонідівна – викладач образотворчого мистецтва Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж»
Характеристика сучасних педагогічних засобів розвитку візуальної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі професійної підготовки
Король Анатолій Миколайович – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла Тичини
Формування навичок дихання і культура співу
Купчик Анатолій Тимофійович – старший викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутнього вчителя мистецьких дисциплін
Шляхи розвитку музичних здібностей підлітків на уроках музики
Ляшко Микола Павлович - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри
мистецьких дисциплін і методик навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний
педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Музичне просвітництво як соціокультурне явище
Лисенко Яніна Олегівна – кандидат мистецтвознавства, доцент Дніпропетровської консерваторії імені М.Глінки
Підготовка майбутніх учителів музики до використання музикотерапевтичних технологій у своїй професійній діяльності
Лисенко Яніна Олегівна – кандидат мистецтвознавства, доцент Дніпропетровської консерваторії імені М.Глінки
Підготовка майбутніх учителів музики до використання музикотерапевтичних технологій у своїй професійній діяльності
Малашевська Ірина Анатоліївна - кандидат
педагогічних наук, доцент, докторант
Інституту мистецтв Національного педагогічного університету імені
М.Драгоманова
Михалюк Алла Михайлівна - викладач кафедри мистецьких дисциплін і
методик навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний
університет імені Григорія Сковороди»
Теоретико-методологічний аспект формування професійної майстерності
майбутнього фахівця мистецького профілю
Проблема професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін і принцип саморозвитку
Сирота Зоя Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Інтегративна роль композиційної діяльності в процесі формування художньо-творчої комптентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Семенова Олена Віталіївна – викладач кафедри образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла Тичини
Художньо-педагогічне спілкування як фактор професійного становлення та розвитку співацької культури студентів мистецько-педагогічних факультетів
Семенчук Василь Васильович – доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Педагогічний потенціал етико-естетичних технологій розвитку когнітивного досвіду викладачів мистецтва
Носаченко Тетяна Борисівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін і
методик навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний
університет імені Григорія Сковороди»
Проблема професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін і принцип саморозвитку
Сирота Зоя Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Інтегративна роль композиційної діяльності в процесі формування художньо-творчої комптентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Семенова Олена Віталіївна – викладач кафедри образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла Тичини
Художньо-педагогічне спілкування як фактор професійного становлення та розвитку співацької культури студентів мистецько-педагогічних факультетів
Семенчук Василь Васильович – доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Педагогічний потенціал етико-естетичних технологій розвитку когнітивного досвіду викладачів мистецтва
Соломаха Світлана Олександрівна – кандидат педагогічних наук, старший
науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу педагогічної
естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Теоретико-методичні аспекти розвитку музичного мислення у процесі роботи над поліфонічним твором
Роль керівника хору в становленні творчого колективу
Методичні аспекти формування виконавця
Специфіка вокально-хорової роботи на початковому етапі підготовки студентів до виконавської діяльності
Сухецька Оксана Валеріївна – викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Мультимедійні технології розвитку як засіб активізації розвитку дітей молодшого шкільного віку
Стотика Ірина Георгіївна - доцент
Навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти
Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана
Хмельницького, кандидат педагогічних наук, Златова
Світлана Олександрівна - студентка магістратури Навчально-наукового
інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти Мелітопольського
державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Роль керівника хору в становленні творчого колективу
Сулейманова Аіда Назим Кизи – асистент-стажер Одеської державної
музичної академії ім. А. Нежданової
Методичні аспекти формування виконавця
Сулейманова Мехрибан Назим Кизи – концертмейстер, Запорізького музичного училища ім. П. Майбороди
Специфіка вокально-хорової роботи на початковому етапі підготовки студентів до виконавської діяльності
Сухецька Оксана Валеріївна – викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Мультимедійні технології розвитку як засіб активізації розвитку дітей молодшого шкільного віку
Паламарчук Валентин Миколайович
- викладач кафедри мистецьких
дисциплін і методик навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний
педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Професіоналізація аматорської хорової пісні
Пиж’янова Наталя Володимирівна – викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Етнохудожнє середовище як основа побудови національно-освітнього простору професійної підготовки вчителів мистецьких дисциплін
Педагогічні умови професійного розвитку майбутнього вчителя у Грецькій республіці
Пиж’янова Наталя Володимирівна – викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Етнохудожнє середовище як основа побудови національно-освітнього простору професійної підготовки вчителів мистецьких дисциплін
Пічкур Микола Олександрович – кандидат
педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва УДПУ імені Павла
Тичини
Педагогічні умови професійного розвитку майбутнього вчителя у Грецькій республіці
Постригач Надія
Олегівна - старший
науковий співробітник відділу порівняльної професійної педагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, кандидат біологічних наук
Формування навичок
самоконтролю
в процесі підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Радченко Світлана Миколаївна – старший викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутнього вчителя мисецьких дисциплін
Формування професійної мотивації майбутніх вчителів мистецьких дисциплін
Урупа Людмила Миколаївна – старший викладач кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Роль інтерактивних технологій у формуванні комунікативного досвіду майбутніх вчителів
Радченко Світлана Миколаївна – старший викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутнього вчителя мисецьких дисциплін
Ружицький Валерій Андрійович – кандидат
педагогічних наук, викладач мистецьких дисциплін Комунального вищого
навчального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський
гуманітарно-педагогічний коледж»
Формування професійної мотивації майбутніх вчителів мистецьких дисциплін
Урупа Людмила Миколаївна – старший викладач кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Роль інтерактивних технологій у формуванні комунікативного досвіду майбутніх вчителів
Флегонтова Наталія
Миколаївна – кандидат
педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики
та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Використання
інноваційних методів вокально-хорової роботи у
практиці роботи з академічним хором
Ятло Леонід Петрович – доцент кафедри музикознавства та
вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини
Ятло Людмила Григорівна – старший викладач кафедри музикознавства та
вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини
Комментариев нет:
Отправить комментарий